Мета: ознайомитися з площею геометричної фігури "паралелограм", вміти створювати математичне уявлення про застосування паралелограмів, навчитися вимірювати площу паралелограмів; розвивати креслярські здібності, витримку до креслення об'єкту; виховувати відповідальність за навчання.
Тип заняття: дистанційне.
Хід заняття.
І. Організаційна частина.
Підготувати: зошит, олівець, лінійку, транспортир, гуму.
ІІ. Актуалізація опорних знань.
*Для чого потрібні знання з математики?
*Що таке площа?
*Чому дорівнює сума кутів ен-кутника?
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності.
-Шановні учениці і учні, добридень!!! Мотивація буде складатися з наступного перебігу подій: до кінця карантину розглянемо чотири важливі заняття; на кожному занятті ви зможете заробити максимум три бали: за відповіді на питання у розділі уроку "ІІ. Актуалізація опорних знань." - 1,5 бала (0,5 за кожне питання); за теоретичну відповідь по заняттю - 0,5 бала; за домашню роботу - один бал. Усі свої роботи ви повинні залишати у коментарях до відповідного заняття. Будь-ласка, дотримуйтесь правил і виконуйте завдання, працюючи над отриманням балів. Успіхів всім вам, шановні.
IV. Вивчення нового матеріалу.
Площу паралелограма можна обчислити за формулою:
Тепер заходимо в програму Paint і креслимо паралелограм.
V. Теоретичне завдання.
Згадай ознаки і властивості паралелограма.
VI. Практичне завдання.
Накресли в зошиті паралелограм за розмірами і умовою, як зображено на фотографії, застосовуючи креслярські інструменти. Перепиши розв'язання задачі по вимірюванню площі паралелограма через застосування іншої формули площі. Вивчи формулу, яка на фотографії.
VII. Домашнє завдання.
Знайти площу трикутника АDF.
А где умова? Мы только Знаем AB или же 4,6 это и есть AD?
ВідповістиВидалитиЧисла из неоткуда беруться, получаеться
ВідповістиВидалитиЩе вам відомо, що кут В = це 140 градусів. Числа не беруться з "неоткуда".
ВідповістиВидалитимы умножаем ab на cb и на синус а в условии же нету cb где мы его взяли? в условии нету
ВідповістиВидалитикак мы cb нашли
ВідповістиВидалитии еще чтоб найти треугольник надо узнать высоту а где нам эту высоту взять?
ВідповістиВидалитипо факту треугольник прямоугольный а формула для прямоугольного
ВідповістиВидалитиS = a * b / 2
a = 3 по условию площи прямоугльника
b = 3.5 (FC = 11 - dc = 7.5)
a * b = 3 * 3.5 / 2 = 5.25
Коптев
Попробывал как у Коптева
ВідповістиВидалитиS = a * b / 2
a = 3
b = 3.5 FC = 11 - ВС = 7.5
a * b/2 = 3 * 3.5 / 2 = 5.25
Как-то так
У меня тоже что то такое вышло
ВідповістиВидалитиS = a * b / 2
a = 3
b = 3.5 FC = 11 - ВС = 7.5
a * b/2 = 3 * 3.5 / 2 = 5.25
S = a * b / 2
ВідповістиВидалитиa = 3
b = 3.5 FC = 11 - ВС = 7.5
a * b/2 = 3 * 3.5 / 2 = 5.25
S=a*b/2
ВідповістиВидалитиa=3
b=3.5FC=11-ВС=7.5
a*b/2=3*3.5/2=5.25
Тиро Поліна
S=a*b/2
ВідповістиВидалитиa=3
b=3.5FC=11-BC=7.5
a*b/2=3*3.5/2=5.25
Сергиенко
Правильна відповідь: 5,25.
ВідповістиВидалитиОцінки наступні:
Коптєв-12
Іванов-11
Якимішин-10
Шаптала-9
Тиро-8
Сергієнко-7.
Sпрямокутника= a * b / 2
ВідповістиВидалитиa = 3
11 - ВС = 7.5
3 * 3.5 / 2 = 5.25
Володимир