понеділок, 6 квітня 2020 р.

5 клас. Відсотки. Урок 1.

Тема. Відсотки.

Мета: ознайомитись з поняттям "відсотки", сформувати уявлення про застосування відсотків у повсякденному житті, навчитися застосувати відсотки у власних прикладах та при розв'язуванні вправ; розвивати арифметичні здібності, між предметні зв'язки, грамотне читання математичних прикладів; виховувати спрямованість до точності у розрахунках.

Тип заняття: дистанційне.

Поняття про відсотки.
Під час різних обчислень часто доводиться визначати частини числа (далі - на фото.).
Дай відповіді на запитання у коментарях до даного заняття блогу та отримай "дистанційні" бали!
Розв'яжи будь-яку вправу зі сторінки 247 та прикріпи її у коментарях до даного заняття блогу, отримай "дистанційні" бали!
Переглянь відео за посиланням нижче↓
Зроби домашнє завдання дане в кінці відео та відправ його на електронну адресу вчителя dymytrow@ukr.net! Отримай оцінку за домашню роботу уроку 1.

Дякую за увагу! До зустрічі на blogspot.com! 



15 коментарів:

  1. Відсотком називають соту частину(1\100) будь-якого числа
    1% від центнера -кілограм
    1% від метра- сантиметр
    1% від гектара-ар
    Щоб перетворити відсотки в десятковий дріб ,треба поділити число процентів на 100
    Щоб перетворити десятковий дріб у відсотки, треба його помножити на 100
    ЩОБ перетворити звичайний дріб у відсотки, треба спочатку перетворити його в десятковий дріб, а потім помножити на 100
    Щоб знайти відсоток від чесла, треба виразити відсоток десятковим дробом і помножити дане число на цей дріб
    №1500
    1) 19%=19/100=0,19 2) 49%=49/100=0,49
    3)197%=197/100=1,97 4)359%=359/100=3,59
    №1502
    1)0,39=0,39*100%=39%
    2)0,07=0,07*100%=7%
    3)0,2=0,2*100%=20%
    4)1,17=1,17*100%=117%
    5)1,189=1,189*100%=118,9%
    6)7,32=7,32*100%=732%

    ВідповістиВидалити
  2. Петров Іван, молоцець! Ти отримуєш один бал з двох можливих за цей урок. Чекаю на домашню роботу! З повагою

    ВідповістиВидалити
  3. №1499
    Щоб перетворити відсотки в десятковий дріб, треба поділити число процентів на 100.
    1)7%/100=0,07
    2)13%/100=0,13
    3)97%/100=0,97
    4)132%/100=1,32
    5)145%/100=1,45
    6)217%/100=2,17
    №1501
    Щоб перетворити десятковий дріб у відсотки, треба його помножити на 100.
    1)0,42*100=42%
    2)0,03*100=3%
    3)0,5*100=50%
    4)1,18*100=118%
    5)0,318*100=31,8%
    6)2,387*100=238,7%
    №1509
    1) 1м=100см, тобто 1см=0,01м*100=1%
    2)5см=0,05м*100=5%
    3)1м=10дм, тобто 1дм=0,1м*100=10%
    4)3дм=0,3м*100=30%
    5)0,32м*100=32%
    6)1м*100=100%

    ВідповістиВидалити
  4. Барна Нікіта
    #1
    1) 4500:500=0,9%- становить 1 учень
    2) 0,9 х100 =90%
    Відповідь:90% учнів прийшло до школи
    #1509
    1)1см=1%
    2)5см=5%
    3)1дм=10%
    4)3дм=30%
    5)0,32м=32%
    6)1м=100%

    ВідповістиВидалити
  5. Мандрыка Ангелина
    № 1499
    1. 7%=0.07
    2.13%=0.13
    3.97%=0.97
    4.132%=1.32
    5.145%=1.45
    6.217%=2.17
    №1502
    1.0.39=39%
    2.0.07=7%
    3.0.2=20%
    4.1.17=117%
    5.1.189=189%
    6.7.32=732%

    ВідповістиВидалити
  6. Кушхов Давид (учень 5-А класу)

    № 1503
    1)1/2=0,5=50%
    2)1/4=0,25=25%
    3)2/5=0,4=40%
    4)4/5=0,8=80%
    5)13/50=0,26=26%
    6)12/25=0,48=48%

    №1504
    1)3/5=0,6=60%
    2)7/20=0,35=35%
    3)13/25=0,52=52%
    4)29/50=0,58=58%

    ВідповістиВидалити
  7. Задко Алёна 5а
    №1502
    1) 0,39=39%
    2) 0,07=7%
    3)0,2=20%
    4)1,17=117%
    5)1,189=118,9%
    6)7,32=732%

    ВідповістиВидалити
  8. Папін Богдан
    № 1499
    1) 7%=0.07
    2)13%=0.13
    3)97%=0.97
    4)132%=1.32
    5)145%=1.45
    6)217%=2.17

    ВідповістиВидалити
  9. №1499
    1)7%/100=0,07
    2)13%/100=0,13
    3)97%/100=0,97
    4)132%/100=1,32
    5)145%/100=1,45
    6)217%/100=2,17
    Буряк Ксенія

    ВідповістиВидалити
  10. Гаврилов Вадим 5-А клас № 1500 1.19%=19:100=0,19 2.49%=49:100=0,49 3.197%=197:100=1,97 4.359%=359:100=3,59 №1508 1)900:100=9(м)-дороги на 1% 2)9*5=45(м)-дороги на 5% 3)9*27=243(м)-27% 4)9*60=540(м)-60%

    ВідповістиВидалити
  11. Болоцкая Яна 5-а
    №1502
    1) 0,39=39% 2) 0,07=7%

    3)0,2=2% 4)1,17=117%

    5)1,189=118,9% 6)7,32=732%

    ВідповістиВидалити
  12. Кутя Святослав (5-а)
    №1502
    1) 0,39=39%
    2) 0,07=7%
    3) 0,2=20%
    4) 1,17=117%
    5) 1,189=118,9%
    6) 7,32=732%

    №1503
    1) 1/2=0,5=50%
    2) 1/4=0,25=25%
    3) 2/5=0,4=40%
    4) 4/5=0,8=80%
    5) 13/50=0,26=26%
    6) 12/25=0,48=48%

    ВідповістиВидалити
  13. Тома Верлан 5-А
    №1501
    1)0,42=42%
    2)0,03=3%
    3)0,5=50%
    4)1,18=118%
    5)0,318=31,8%
    6)2,387=238,7%
    №1504
    1)3/5=3÷5=0,6=60%
    2)7/20=7÷20=0,35=35%
    3)13/25=13÷25=0,52=52%
    4)29/50=29÷50=0,58=58%

    ВідповістиВидалити