Мета: ознайомитись з поняттям "відсотки", сформувати уявлення про застосування відсотків у повсякденному житті, навчитися застосувати відсотки у власних прикладах та при розв'язуванні вправ; розвивати арифметичні здібності, між предметні зв'язки, грамотне читання математичних прикладів; виховувати спрямованість до точності у розрахунках.
Тип заняття: дистанційне.
Поняття про відсотки.
Під час різних обчислень часто доводиться визначати частини числа (далі - на фото.).
Дай відповіді на запитання у коментарях до даного заняття блогу та отримай "дистанційні" бали!
Розв'яжи будь-яку вправу зі сторінки 247 та прикріпи її у коментарях до даного заняття блогу, отримай "дистанційні" бали!
Переглянь відео за посиланням нижче↓
Зроби домашнє завдання дане в кінці відео та відправ його на електронну адресу вчителя dymytrow@ukr.net! Отримай оцінку за домашню роботу уроку 1.
Дякую за увагу! До зустрічі на blogspot.com!
Відсотком називають соту частину(1\100) будь-якого числа
ВідповістиВидалити1% від центнера -кілограм
1% від метра- сантиметр
1% від гектара-ар
Щоб перетворити відсотки в десятковий дріб ,треба поділити число процентів на 100
Щоб перетворити десятковий дріб у відсотки, треба його помножити на 100
ЩОБ перетворити звичайний дріб у відсотки, треба спочатку перетворити його в десятковий дріб, а потім помножити на 100
Щоб знайти відсоток від чесла, треба виразити відсоток десятковим дробом і помножити дане число на цей дріб
№1500
1) 19%=19/100=0,19 2) 49%=49/100=0,49
3)197%=197/100=1,97 4)359%=359/100=3,59
№1502
1)0,39=0,39*100%=39%
2)0,07=0,07*100%=7%
3)0,2=0,2*100%=20%
4)1,17=1,17*100%=117%
5)1,189=1,189*100%=118,9%
6)7,32=7,32*100%=732%
Петров Іван
ВідповістиВидалитиПетров Іван, молоцець! Ти отримуєш один бал з двох можливих за цей урок. Чекаю на домашню роботу! З повагою
ВідповістиВидалитиАвтор видалив цей коментар.
ВідповістиВидалити№1499
ВідповістиВидалитиЩоб перетворити відсотки в десятковий дріб, треба поділити число процентів на 100.
1)7%/100=0,07
2)13%/100=0,13
3)97%/100=0,97
4)132%/100=1,32
5)145%/100=1,45
6)217%/100=2,17
№1501
Щоб перетворити десятковий дріб у відсотки, треба його помножити на 100.
1)0,42*100=42%
2)0,03*100=3%
3)0,5*100=50%
4)1,18*100=118%
5)0,318*100=31,8%
6)2,387*100=238,7%
№1509
1) 1м=100см, тобто 1см=0,01м*100=1%
2)5см=0,05м*100=5%
3)1м=10дм, тобто 1дм=0,1м*100=10%
4)3дм=0,3м*100=30%
5)0,32м*100=32%
6)1м*100=100%
Барна Нікіта
ВідповістиВидалити#1
1) 4500:500=0,9%- становить 1 учень
2) 0,9 х100 =90%
Відповідь:90% учнів прийшло до школи
#1509
1)1см=1%
2)5см=5%
3)1дм=10%
4)3дм=30%
5)0,32м=32%
6)1м=100%
Мандрыка Ангелина
ВідповістиВидалити№ 1499
1. 7%=0.07
2.13%=0.13
3.97%=0.97
4.132%=1.32
5.145%=1.45
6.217%=2.17
№1502
1.0.39=39%
2.0.07=7%
3.0.2=20%
4.1.17=117%
5.1.189=189%
6.7.32=732%
Кушхов Давид (учень 5-А класу)
ВідповістиВидалити№ 1503
1)1/2=0,5=50%
2)1/4=0,25=25%
3)2/5=0,4=40%
4)4/5=0,8=80%
5)13/50=0,26=26%
6)12/25=0,48=48%
№1504
1)3/5=0,6=60%
2)7/20=0,35=35%
3)13/25=0,52=52%
4)29/50=0,58=58%
Задко Алёна 5а
ВідповістиВидалити№1502
1) 0,39=39%
2) 0,07=7%
3)0,2=20%
4)1,17=117%
5)1,189=118,9%
6)7,32=732%
Папін Богдан
ВідповістиВидалити№ 1499
1) 7%=0.07
2)13%=0.13
3)97%=0.97
4)132%=1.32
5)145%=1.45
6)217%=2.17
№1499
ВідповістиВидалити1)7%/100=0,07
2)13%/100=0,13
3)97%/100=0,97
4)132%/100=1,32
5)145%/100=1,45
6)217%/100=2,17
Буряк Ксенія
Гаврилов Вадим 5-А клас № 1500 1.19%=19:100=0,19 2.49%=49:100=0,49 3.197%=197:100=1,97 4.359%=359:100=3,59 №1508 1)900:100=9(м)-дороги на 1% 2)9*5=45(м)-дороги на 5% 3)9*27=243(м)-27% 4)9*60=540(м)-60%
ВідповістиВидалитиБолоцкая Яна 5-а
ВідповістиВидалити№1502
1) 0,39=39% 2) 0,07=7%
3)0,2=2% 4)1,17=117%
5)1,189=118,9% 6)7,32=732%
Кутя Святослав (5-а)
ВідповістиВидалити№1502
1) 0,39=39%
2) 0,07=7%
3) 0,2=20%
4) 1,17=117%
5) 1,189=118,9%
6) 7,32=732%
№1503
1) 1/2=0,5=50%
2) 1/4=0,25=25%
3) 2/5=0,4=40%
4) 4/5=0,8=80%
5) 13/50=0,26=26%
6) 12/25=0,48=48%
Тома Верлан 5-А
ВідповістиВидалити№1501
1)0,42=42%
2)0,03=3%
3)0,5=50%
4)1,18=118%
5)0,318=31,8%
6)2,387=238,7%
№1504
1)3/5=3÷5=0,6=60%
2)7/20=7÷20=0,35=35%
3)13/25=13÷25=0,52=52%
4)29/50=29÷50=0,58=58%