понеділок, 18 січня 2021 р.

6 клас. Інформатика. Текст презентації.

 Тема. Текст презентації.

Доброго дня, шановні шестикласники! На попередньому уроці ми обирали тему для своєї презентації та ідею (мету), яку вона нестиме для своїх глядачів. Сьогодні нам потрібно розробити сценарій презентації. Тобто зміст, який матиме кожен з наших слайдів нашої презентації. Для цього, на сьогоднішньому занятті, вам потрібно придумати та записати у зошит текст по темі, яку ви обрали для своєї презентації. 

Приклад тексту презентації: 

"Моя улюблена домашня тварина.

На дворі був теплий осінній вечір. Я вийшов на вулицю подихати свіжим повітрям і побачив біля свого під'їзду маленьке цуценя. Воно було дуже перелякане та дивилося на мене маленькими оченятами, в яких спостерігався страх, холод та голод. Я підняв цуценя і побачив, що це дівчинка. Вона дуже зраділа, коли опинилася у мене на руках, відчувши тепло та спокій. Я заніс її у дім, нагодував та викупав. Маленька собачка була задоволена тим, що знайшла свого господара, а господар знайшов її. Вона почала гратися: стрибати, качатися на підлозі, кусати мою руку, бігати за своїм хвостиком. З тих пір ми завжди разом і не шкодуємо, що між нами міцна та щира дружба!".

Шановні учні та учениці, сьогодні ми ще не працюємо у програмі Power Point для створення комп'ютерних презентацій. Наразі у вас лише одне завдання: придумати та записати текст презентації. Розбийте його на стільки частин, скільки вважаєте за потрібним створити слайдів. Кожна частина тексту відповідатиме одному слайду.

Домашнє завдання.

Прочитайте параграф №8.

Дякую за увагу! Гарного дня!

Немає коментарів:

Дописати коментар