понеділок, 11 січня 2021 р.

6 клас. Інформатика.

  Тема. Створення комп'ютерної презентації.

Мета: навчитися створювати комп'ютерну презентацію, узявши за основу власноруч зроблені фотографії. Навчитися формулювати допис до фотографії. Розвивати уявлення своєї майбутньої презентації, ідею, швидкість мислення. Виховувати зацікавленість, працездатність, витримку.

Хід уроку.

-Доброго дня, шановні діти! Ви вже знаєте, що таке презентація та працювали у середовищі Power Point для створення презентацій. У першому семестрі ми розглядали векторні та растрові зображення, після чого застосовували такі зображення при створенні колективних презентацій. Тепер, під час дистанційного навчання, вам потрібно кожному власноруч створити презентацію за заданою темою. Ілюстраціями ваших слайдів будуть зроблені вами фотографії. Тобто, якщо в кінці першого семестра ви створювали презентації за власним малюнком, то зараз ви створюватимете презентації за власними фотографіями. Зрозуміло? Добре!

Поки що, на даному уроці, я пропоную обрати одну з запропонованих тем презентацій:

1) Моє відношення до безпритульних собак.;

2) Моя улюблена домашня тварина.;

3) Кулінарія. Як я вмію готувати!;

4) Я - за здоровий спосіб життя!;

5) Моє хобі - цікаве заняття.;

6) Найкрасивіші місця мого міста!.


Якщо ви обрали тему та впевнені, що вона вам підходить, то можете переходити до виконання домашнього завдання.

Домашнє завдання.

Придумати ідею презентації. Пояснити, що ви хочете показати та на що саме акцентувати увагу глядача у своїй презентації на обрану тему. Якою буде мораль презентації та чим вона буде корисною для глядача. Продумати кількість потрібних слайдів для своєї презентації.

Обрану тему та свої ідеї надсилайте на електронну адресу dymytrow@ukr.net

Чекаю на відповіді! Гарного дня! До побачення!


Немає коментарів:

Дописати коментар