четвер, 7 травня 2020 р.

5 клас. "Перевір свою компетентність.".

Тема. "Перевір свою компетентність.".

Мета: застосувати сформовану за рік базу знань з математики до розв'язування вправ; розвивати швидкість і точність мислення; виховувати амбіції.

Тип заняття: дистанційне.

Хід заняття.
Організаційний етап.
-Добридень, п'ятикласники і п'ятикласниці!
 Приготуй, будь-ласка, підручник з математики, зошит, ручку, олівець, лінійку, транспортир.

Мотивація навчальної діяльності.
-Ми наближаємося до завершення курсу 5-го класу з математики. Сьогодні на занятті ми розглянемо вправи, які містять: числові, буквені вирази; формули; величини; рівняння; геометричні фігури; тощо. Також ми будемо виконувати всі арифметичні дії з натуральними і дробовими числами.
Ви майже засвоїли повний курс і до підсумкової контрольної роботи, яка відбудеться 15-го травня, є змога продемонструвати свої математичні знання, уміння, навички на сьогоднішньому уроці...

Розв'язування вправ.
За підручником О.С.Істер.
-Після кожної виконаної вправи буде умова подібного завдання, яке ти повинен виконати!
№1626.
Скількома способами збори з 30 осіб можуть вибрати голову зборів та секретаря?
Розв'язання.
Нехай я буду присутнім на зборах і мене обрали головою, тоді в приміщені ще 29 осіб і потрібен 1 секретар. Таким чином, кожен з 30 осіб може стати головою, а кожен з 29 - секретарем. Отже, відповідь: 30×29=870 способів.
Задача для тебе)
У твоєму класі 26 учнів. Скількома способами можна обрати двох головних чергових і відповідального за чергових?
Розв'язання. Розв'яжи сам)

№831.
Нехай Р - периметр трикутника, а,b,c - його сторони. Знайди ці сторони, якщо Р = 42 см, а =
= 2Р - 72, b = (а + 22) : 2.
Розв'язання.
Спочатку обчислимо сторону "а": а = 2×42 - 72 = 12 см.
Тепер обчислимо сторону "b": b = (12 + 22) : 2 = 17 см.
Закінчимо вправу обчисленням сторони "с": с = Р - а - b; с = 42 - 12 - 17 = 13 см.
Відповідь: сторони трикутника 12, 17 і 13 см.
Задача для тебе)
Нехай Р - периметр чотирикутника. Обчисли площу прямокутника, якщо його Р = 20 см, а одна сторона більша за іншу на 8 см.
Розв'язання. Розв'яжи сам)

№1745
Розв'язання.
Позначимо шестикутник буквою "Ш", п'ятикутник - буквою "П",
рівносторонній трикутник - буквою "Р", прямокутний трикутник - буквою "Т",
коло - буквою "К", овал - буквою "О".
Тепер знайдемо числові значення фігур.
Ш = 5 452 319 + 3 452 317 = 8 904 636;
П = 7 352 419 + 3 452 317 = 10 804 736;
Р = 8 311 152 + 3 452 317 = 11 763 469;
Т = 10 311 153 - 1 452 317 = 8 858 836;
К = 7 452 318 - 1 452 317 =  6 000 001;
О = 9 352 421 - 1 452 317 = 7 900 104.
Порівняємо числа фігур.
Ш > К;  П > О;  Р > Т.

Задача для тебе)
Розв'язання. Розв'яжи сам)







2 коментарі:

  1. Очень сложные темы!Вообще не знаю как дети будут писать контрольные работы,лично я не могу ребенку обьяснить темы(

    ВідповістиВидалити
  2. Мы тоже ,решаем всей семьёй и не правильно.

    ВідповістиВидалити