вівторок, 24 березня 2020 р.

8 клас. Площа.

Тема. Площа.

Мета: ознайомитися з поняттям "площа" многокутника, навчитися формулювати математичне уявлення про площі многокутників, формувати навички пов'язувати величини многокутників між собою; розвивати конструкторські здібності; виховувати старанність і цілеспрямованість в собі.

Слово вчителя.
-Доброго дня, шановні учні і учениці! Розглянемо табличку залежностей величин:
-Важка трактація різних чисел та букв пов'язаних між собою рисками дробу та знаками дорівнює, чи не так?:) Розв'яжемо таку задачу! Обчисліть радіус кола, вписаного в правильний многокутник. Сторона многокутника дорівнює чотирьом сантиметрам. Сума кутів многокутника - 720 градусів. Розв'язання. Перша дія: обчислимо кількість сторін многокутника за формулою: 180(n-2)=720. n-2=720/180. n-2=4. n=4+2. n=6. Ми маємо правильний шестикутник. Друга дія: за загальною формулою нам потрібно знайти радіус вписаного в шестикутник кола r. Тоді підставимо у формулі замість літери "а" число "4", бо, і "а", і "4" означають довжину сторони. А замість літери "n" число "6" як кількість таких сторін.
r = 4/2tg180/6. r = 4/2tg30. r = 4/2∗√3/3. r = 4∗3/2∗√3. r = 6/√3. r = 2√3. Ось і відповідь, радіус вписаного кола дорівнює два на корінь з трьох. Діти, вам потрібно вивчити цю таблицю, щоб розв'язувати такого типу задачі. Перейдемо до вивчення нового матеріалу!
Площа - це величина геометричної фігури, яка фіксується добутком розмірів частин цієї фігури. Наприклад, площа прямокутника фіксується добутком двох його сторін: ширину на довжину; площа квадрата фіксується добутком двох однакових його сторін; площа трапеції фіксується добутком середньої лінії трапеції на її висоту; площа кола фіксується добутком числа "Пі" на радіус у другому степені кола.
У кожної геометричної фігури своя формула площі.
Розв'язування вправ.
№ 855.
За теоремою Піфагора: х=√13∗13-12∗12=√25=5. Ми знайшли ширину прямокутника, вона дорівнює п'ятьом сантиметрам. Площа прямокутника: S = a∗b. S = 12∗5. S = 60 (квадратних сантиметрів).

Відповісти на питання:
Що я дізнався(лася)? Чому я навчився(лася)? На скільки балів оцінюю свої знання та уміння?
До нових зустрічей на blogger.com!!!

1 коментар:

  1. я ознайомився з поняттям "площа" многокутника, навчився формулювати математичне уявлення про площі многокутників, формувати навички пов'язувати величини многокутників між собою; я розвив конструкторські здібності; виховував старанність і цілеспрямованість в собі.

    ВідповістиВидалити