четвер, 26 березня 2020 р.

8 клас. №824; 825.

Тема. Розв'язування квадратних рівнянь.
Мета: навчитись застосовувати формули для обчислення дискримінанту і коренів  квадратного рівняння; розвивати математичне уявлення, між предметний зв'язок, інтуїцію, творчість; виховувати вимогливість до себе, відповідальність за отримання знань.
Тип заняття комбінований: перегляд виконаного номеру в зошиті, сфотографованого на телефонну камеру та завантаженого у блог blogspot.com; теоретична частина.

Слово вчителя.
-Доброго дня, шановні підлітки! Маю для вас невеличку історію. Одного разу студенту першого курсу Вищого навчального закладу захотілося "по своїм справам" прямо під час контрольної роботи, а викладач йому відповідає: "Кладіть телефон на мій стіл і йдіть.". Студент поклав телефон, вийшов, не зміг списати з інтернету, зайшов, узяв телефон, сів, здав порожню контрольну роботу, отримав "двійку". Після цього екзамену студент задумався: "а що ж тепер я робитиму?". І на наступний екзамен першокурсник приготував папірці з відповідями на питання та й заховав їх у кишені! Сидить студент і проситься по справам, а викладач відповідає: "У вас до початку екзамену було достатньо часу підготуватись до півтори-годинного залікового заняття, тому здавайте роботу і йдіть по своїм справам або сидіть і робіть контрольну роботу мовчки!". Студенту не вдалося підібрати правильний папірець з відповідями і він написав будь-що, з першого папірця, який попався на лодоню. Аби як списав, здав, отримав 3.
Яка мораль історії, шановні здобувачі освіти? Вам зрозуміло, якщо хоч щось написав, аби як, будь-що, то вже не ледачий? Запам'ятайте! Головою працюють грамотні люди, які мають знання. Вам потрібно здобувати знання. Такий менталітет!
На фотографії зображено №824 високого рівня складності. За зразком та за здобутими знаннями опишіть теоретично як розв'язати №825, не розв'язуючи його. Відповіді чекаю у коментарях до 28.03. 23:00. Всі, хто не відгукнеться на дане завдання, отримають "двійки" по дистанційній теоретичній роботі з алгебри.
До нових зустрічей на avmathematic.blogspot.com///////////////////:::::::::::::::::::::::::::::

11 коментарів:

  1. хрипко о. 8а 1) 1.рассмотрим все возможные случаи 2.Решить уравнение.3.Проверить 4.упростить 2) 1.найти область допустимых значений 2.расмотри все возможные случаи 3. решить уравнения 4. решить систему неравенств 5. проверяем 3)1. рассмотрим все возможные случаи 2. решить уравнения 3.решаем систему неравенств 4. найти объединение 4) 1. найти одз 2. рассмотрим все случаи 3. решаем 4. найти объединение 5. проверяем

    ВідповістиВидалити
  2. Для того, чтоб решить пример 1) Номер 825, НУЖНО расмотреть способы решения, каждого множетеля что в скобках. В первом мы узнаем x, а во втором видим квадратное уравнение, узнаем дискриминанта, используем его в формуле, в зависимости от его значения (равно, больше или меньше нуля)
    Находим все возможные значения, проверяем и пишем ответ.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. 2)Пишем ОДЗ, что х не равно 0. Ищем возможные решения. Ищем дискриминанта, РЕШАЕМ УРАВНЕНИЕ в зависимости от значения Дискриминанта. Ищем все возможные способы. Проверяем, пишем ответ. 3) Расматриваем все возможные случаи, Ищем Дискриминанта, Решаем уравнение в зависимости от значения дискриминанта. Ищем все возможные способы, ПРОВЕРЯЕМ. Пишем ответ. 4)Ищем ОДЗ. Ищем Дискриминанта,Записуем и решаем уравнение от зависимости значений дискриминанта. Ищем все возможные способы решения , проверяем, пишем ответ

      Видалити
    2. Наш заклад україномовний. Пишіть відповідь на іншій мові.

      Видалити
  3. Для того, чтоб решить пример 1) Номер 825, НУЖНО расмотреть способы решения, каждого множетеля что в скобках. В первом мы узнаем x, а во втором видим квадратное уравнение, узнаем дискриминанта, используем его в формуле, в зависимости от его значения (равно, больше или меньше нуля)
    Находим все возможные значения, проверяем и пишем ответ.
    2) пишемо ОДЗ, що Х Не дорівнює 0. Шукаємо можливі рішення. Шукаємо дискримінанта, вирішуємо рівняння в залежності від значення Дискримінанта. Шукаємо всі можливі способи. Перевіряємо, пишемо відповідь. 3) розглядаємо всі можливі випадки, шукаємо Дискримінанта, вирішуємо рівняння в залежності від значення дискримінанта. Шукаємо всі можливі способи, перевіряємо. Пишемо відповідь. 4) шукаємо ОДЗ. Шукаємо Дискримінанта, записуємо і вирішуємо рівняння від залежності значень дискримінанта. Шукаємо всі можливі способи вирішення, перевіряємо, пишемо відповідь

    ВідповістиВидалити
  4. 1. Спочатку шукаємо ОДЗ.Далі розв'язуємо через дискримінат.Розв'язок записуємо. 2.Знову шукаємо ОДЗ ,де х не дорівнює нулю.Теж розв'язуємо через дискримінат.Знаходимо можливі способи рішення та записуємо їх.(до номеру 825,Сластнікова)

    ВідповістиВидалити
  5. Перша дія: шукаємо ОДЗ, яке не буде дорівнювати нулю. Шукаємо всі можливі варіанти. Записуємо.
    Друга дія: шукаємо Дискримінант, в залежності з його значенням. Знову шукаємо ВСІ можливі варіанти. Перевіряємо чи все правильно. Записуємо.
    Третя дія: повторюємо ці дії ще раз.
    І все, приклад вирішено!
    З повагою, Поліна Тиро.

    ВідповістиВидалити
  6. Мої дії були такими: розглянути усі способи рішення, пишемо одз, потім застосовуємо дискримінант, шукаємо усі правильні варіанти, повторюємо все ще раз, пам'ятаємо.що одз не дорівнює нулю. Записуємо все) Спасибі за урок!

    ВідповістиВидалити
  7. 1 шукаємо ОДЗ, яке не дорівнює нулю. Шукаємо всі можливі варіанти.
    2 шукаємо Дискримінант.Шукаємо всі можливі варіанти. Перевіряємо.
    3 повторюємо все ще раз.
    4 все готово!

    ВідповістиВидалити